שקרים קטנים גדולים

אוצרות:

רעות בורץ

משתתפים:

אהרון פרידמן, אסף חנוכה, גיא מורד, שלומית סאור, ליאור עצמון פרוין, ליאב צברי, ניר פילוסוף, נועה קלנר, עומר הופמן, עינת צרפתי, רחלי שלו, שמעון אנגל ורעות בורץ.

בתי סיידוף יפו, 155, ירושלים

בתי סיידוף

 

״בטח שאני מקשיבה לך, חמודה. תמיד אהיה שם כשתזדקקי לי. ואתה, אהוב שלי, אל תדאג. כשתגדל כבר לא נצטרך צבא.״
חיי היומיום מלאים בסודות ושקרים, בעיקר כהורים. גדולים כקטנים, חצאי אמיתות – הם בדרך כלל נזרקים לחלל האוויר מבלי שאפילו נבחין בהם. לפעמים אלו שקרים שאנחנו מספרים לעצמנו. לפעמים הם כאלו שסיפרו לנו הורינו או הורים אחרים ולפעמים בכלל הילדים הם אלו שמספרים לנו. השקרים הפכו להיות חלק טבעי משגרת ההורות, שהיא, כידוע לכל הורה – מסע מורכב. היא מלווה בפחדים, באכזבות ובכשלונות, אבל גם באושר, בצחוק ובגאווה גדולה. היא בוודאי אף פעם לא מה שציפינו שתהיה. לפעמים, כדי לצלוח את המסע אנחנו נעזרים בשקרים כדי להקל על עצמנו, על הסביבה שלנו ובעיקר על ילדינו. 13 מאיירים ומאיירות שהם גם אבות ואימהות בחרו להתמודד עם השקרים הקטנים והגדולים שלהם כהורים על ידי כך שנתנו להם פרשנות איורית ייחודית ומעוררת הזדהות.

ב-8.7 בשעה 20:00 בביתא, יתקיים אירוע פתיחה חגיגי לתערוכה.
באירוע ישוחחו המאיירות רעות בורץ, אוצרת התערוכה, ורחלי שלו, שגם איוריה מוצגים בתערוכה, ולאחר מכן יתקיים מופע סטנדאפ של חגית גינזבורג ("טל ואביעד", "נשי ותהני").
לא להורים בלבד!

איור: רחלי שלו